Všeobecná ustanovení

Práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího se řídí těmito obchodními podmínkami.

Prodávající
Elmet group , s.r.o.
Kamýcká 15
165 00  Praha 6
IČ: 27128709
DIČ: CZ27128709

Zapsaná v OR u Městského soudu v Praze oddíl

Kupující
Kupující - koncový uživatel - fyzická osoba /bez uvedení IČ/ - dále koncový uživatel - při nákupu poskytne prodávajícímu pouze své kontaktní údaje. Právní vztahy prodávajícího s koncovým uživatelem výslovně neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 40/1964Sb. Občanský zákoník, jakož i předpisy souvisejícími.

Kupující - podnikatelský subjekt, při nákupu poskytne prodávajícímu údaje o své právní formě - název a sídlo, IČ a DIČ. Právní vztahy prodávajícího a kupujícího - podnikatelského subjektu výslovně neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 513/1991Sb. Obchodní zákoník, jakož i předpisy souvisejícími.

Bezpečnost a ochrana informací

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání).

Objednávka

Podáním objednávky kupující stvrzuje,že se seznámil s těmito obchodními podmínkami jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Objednávky provádí kupující výhradně přes elektronický obchod. Objednávka obsahuje přesnou specifikaci zboží a jeho počtu, cenu za zboží , kontakty a jména osob odpovědných /oprávněných/ za objednání a převzetí předmětu plnění, způsob dopravy a vyložení, požadovaný termín a místo dodání.

Nabízené produkty jsou spolu s platnými aktuálními cenami uvedeny on line na webovém obchodě nebo jsou kupujícímu poskytnuty formou nabídky emailem.

Kupní smlouva na jejímž základě je realizován prodej zboží prodávajícím kupujícímu vzniká na základě závazného potvrzení objednávky. Za závazné se považuje potvrzení elektronické /e-mail/, popřípadě faxem, a to takové, které je realizováno po přijetí objednávky kupujícího (potvrzení o přijetí objednávky do elektronického systému není potvrzení objednávky). Potvrzení objednávky provádí prodávající zpravidla ihned nebo v co nejkratším termínu /nejdéle do pěti pracovních dnů/. Potvrzení objednávky je vyjádřeno vystavením zálohové faktury na jejím základě. Prodávajícím potvrzená objednávka (nebo její část) je pokládána za závaznou pro obě strany.

Storno objednávky ze strany kupujícího

Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoli před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním.

Storno objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající je oprávněn stornovat objednávku v případě, že zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V takovém případě, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující již zaplatil celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu (nejpozději však do 5 pracovních dnů). Prodávající je rovněž oprávněn stornovat objednávku, nebyla-li platba za zboží provedena do termínu uvedeném na zálohové faktuře.

Platební podmínky

Platba za předmět plnění - viz způsob platby

 

Dodací podmínky

Dodání objednaného zboží je realizováno dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího v co nejkratším termínu, obvykle do 2-7 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky a provedení úhrady zálohové faktury /pokud je placeno před odběrem/. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající, bude-li tato služba kupujícím objednána. Za splnění dodávky se považuje osobní odběr zboží kupujícím v centrálním skladu nebo dodání na požadované místo a převzetí. Zboží může převzít pouze osoba k tomu oprávněná nebo osoba pověřená majitelem firmy nebo statutárním orgánem společnosti. Tato osoba se musí dostatečně identifikovat a prokázat platným občanským průkazem nebo platným cestovním pasem. Rozvoz zboží je zajišťován po celé České republice.

Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně /např. není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu, popř. není schopen složit zboží/, nese kupující náklady spojené s opakovaným dodáním v plné výši.

Konkrétní způsob dodání si volí kupující, aktuální ceník je uveden na internetu. Cena přepravy se řídí dle ceníku aktuálního v den objednávky a je vždy uvedena na potvrzení objednávky a na zálohové faktuře. Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky - počet balíků a neporušenost obalů podle přiloženého dodacího listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Při neúplné nebo poškozené zásilce je nutno sepsat s dopravcem škodní protokol a tento neprodleně zaslat faxem nebo e-mailem prodávajícímu nebude-li to možné pak zaslat poštou, ale neprodleně upozornit prodávajícího telefonicky. Pokud je kupujícím převzetí zásilky stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození dodávky není žádný nárok.

Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

Kupující - koncový uživatel má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 ze dne 14. září 2000 odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu s originálem dokladu o koupi doručit na adresu centrálního skladu. Před vrácením zboží kupující zašle vyjádření /nejlépe e-mail/ na adresu sídla firmy se sdělením čísla faktury a data potvrzení objednávky, současně sdělí číslo účtu, na který chce vrátit uhrazenou částku. Po obdržení vráceného zboží, prodávající obratem vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude odstoupeno od kupní smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět. Možnost odstoupení od smlouvy se nevztahuje na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího, na dodávku zboží upraveného na přání kupujícího či na zboží objednané speciálně a výslovně na jeho přání a které nebylo v době objednávky skladem. Dále se nevztahuje na osobně převzaté v místě centrálního skladu nebo převzaté od dopravy, kdy řidič zboží předává a umožňuje prohlédnutí zboží.

Používané doklady

  • Elektronická verze objednávky - vyplňuje kupující na www.ematerial.cz . Objednávka písemná - zasílá kupující poštou nebo faxem. Objednávka telefonická - v případě operativní potřeby již registrovaného kupujícího.

  • Potvrzení objednávky - /odeslání na e-mail,popř. faxem /. Vystavení zálohové faktury - u platby předem /odeslání na e-mail, originál poštou pro kupujícího, kopie prodávající/.

  • Vystavení daňového zálohového dokladu potvrzujícího přijetí úhrady na účet - pouze u platby předem / originál poštou pro kupující, kopie prodávající/.

  • Vystavení dodacího listu a jeho potvrzení kupujícím při převzetí zboží /originál a jedna kopie pro prodávajícího, kopie kupující/.

  • Vystavení faktury - daňového dokladu, předání současně se zbožím proti úhradě v hotovosti nebo zaslání originálu kupujícímu poštou po dodání zboží /originál kupující, kopie prodávající/.